Początek

Witajcie !
Dziękuje, że znaleźliście chwilkę aby zajrzeć do kawałka mojego świata jakim jest Gotowanie :)
To początek mojej drogi, którą chciałabym się z Wami dzielić. Zapewne będzie trochę potknięć nie tylko stylistycznych i gramatycznych bo żaden ze mnie pisarz - ale zrobię wszystko co w mojej mocy aby czytając moje posty było ciekawie i intrygująco - abyś drogi czytelniku chciał do mnie wrócić.

Co by nie mówić jedzenie jest integralna częścią Naszego życia. Jeść musimy - po prostu. Nie zawsze jednak mamy czas na to aby zastanowić się co zmienić by Nasze jedzenie było dobre jakościowo, a dodatkowo spożywanie go sprawiało Nam zwykłą przyjemność.

Nie ukrywam także, że mam pomocnika w kuchni. Jest to Thermomix6 i on będzie odgrywał tu znaczącą rolę - bo po prostu używam go codziennie. Dodatkowo jestem również przedstawicielem tego sprzętu więc mogę pomóc aby i u Ciebie w kuchni znalazło się to urządzenie. Jestem do dyspozycji.

No to jak ? Zaczynamy wspólna przygodę ?

Pozdrawiam
Thermomixowa Ola


Komentarze

  1. Ja przygodę z Tobą zaczęłam jakieś 17 lat temu❤️
    A przygodę z thermomixem i Tobą polecam każdemu❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już 17 lat ? :) Ale ten czas leci. Dziękuję, że jesteś :*

      Usuń
  2. Witaj Olu. Strasznie się ciesze , że się zdecydowałaś założyć bloga. Termomixa co prawda nie mam ale masz w mnie stałą czytelniczkę. Z przyjemnością będę zaglądać i "smakować" przez monitor, a mam nadzieję, że i czasem się załapię w naturze.
    Pozdrawiam Wszystkich i przesyłam ucałowania dla Frania i Zosi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciociu dobrze wiesz, że drzwi są dla Ciebie zawsze otwarte :* Dziękuję za ciepłe słowa i mam nadzieję, że nie zawiodę :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JEST MOC

Dzień Mamy

Zalety